سريانوس للسحر السفلى و جلب الحبيب 00201210598112
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» خلى جوزك زى الست فى البيت وويكون الحكم لكى
تعالو نتكلم بصراحه عن السحر Emptyالإثنين أكتوبر 30, 2023 2:34 pm من طرف وهبی الأهوازی

» أعملى جوزك حمار
تعالو نتكلم بصراحه عن السحر Emptyالإثنين أكتوبر 30, 2023 2:30 pm من طرف وهبی الأهوازی

» خلى جوزك يطيعك
تعالو نتكلم بصراحه عن السحر Emptyالإثنين أكتوبر 30, 2023 2:26 pm من طرف وهبی الأهوازی

» تغفلى زوجك ولبسيه طرحه واخرجى واعملى كل الى انتى عايزاه براحتك قوى جلب
تعالو نتكلم بصراحه عن السحر Emptyالأربعاء أكتوبر 25, 2023 12:12 pm من طرف وهبی الأهوازی

» لكي تصبح مهابا مجابا اينما توجهت
تعالو نتكلم بصراحه عن السحر Emptyالأحد أكتوبر 15, 2023 3:29 pm من طرف وهبی الأهوازی

» السحر وتعلمه جائز فى دين الشيعة
تعالو نتكلم بصراحه عن السحر Emptyالخميس أكتوبر 07, 2021 1:32 am من طرف وهبی الأهوازی

» علاج السحر المدفون في القبر
تعالو نتكلم بصراحه عن السحر Emptyالخميس أكتوبر 07, 2021 1:17 am من طرف وهبی الأهوازی

»  فائدة روحانية جلب وابطال السحر مهما كان بقدرة الله
تعالو نتكلم بصراحه عن السحر Emptyالإثنين أكتوبر 04, 2021 1:50 pm من طرف وهبی الأهوازی

» الأيام ودلالتها على ديانة الجني الصارع
تعالو نتكلم بصراحه عن السحر Emptyالأحد أكتوبر 03, 2021 7:27 pm من طرف وهبی الأهوازی

مارس 2024
الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

اليومية اليومية

التبادل الاعلاني

انشاء منتدى مجاني

تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية

تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط سريانوس للسحر السفلى و جلب الحبيب 00201210598112 على موقع حفض الصفحات

تعالو نتكلم بصراحه عن السحر

3 مشترك

تعالو نتكلم بصراحه عن السحر Empty تعالو نتكلم بصراحه عن السحر

مُساهمة من طرف مايا الجمعة أبريل 10, 2015 1:35 am

النهاردة انا عامل دماغ تمام مش بانجو ولا برشام وعلشان كدة انا هتكلم احلا كلام يلا قولو يا سلام هههههههه
السحر زمان كان ابوابه كثير لا تعد ولا تحصي اما السحر الان في عصرنا هذا فهو باب او اثنين من ابواب السحر واغلب الشيوخ عندها باب واحد والمتمكن منهم عنده بابان فقط الباب الاول هو المحبة والجلب والتهيج والباب التانى هو التفريق وكما قولنا من قبل ان باب المحبة بيتفرع منه اكثر من باب او بمعنى اصح بيتخرج من باب المحبة فروع الفرع الاول هو القبول والمحبة بين الاخوات والدخول علي الحكام والامراء اللي البعض بيسميه الهيبة وكل ما يحسب انه محبة فهو خارج من باب المحبة التفريق باب واحد وبيتخرج منه ابواب الفرقة البغضة الخصام بين الاخوات وكل ما هو مكروه يخرج من باب الفًراق وهناك ابواب للبغضة خاصة بذاتها
طيب السحر زمان والسحر الان كان زمان في ابواب اسمها طى الارض الابواب دى مش موجودة الان واي شيخ يقول انه عنده باب طى الارض وشغال به او بيذهب من بلد لبلد يبقي يضحك عليك ولو انت صدقتة يبقي انت عبيط ولو انت مصدقتوش يبقي انت عاقل وهو ابن متناكة موهوم عايز دكتور نفسانى يعالجه او يروح لشيخ يفكه من الجنان اللي هو فيه
في باب اخر انقرد او مش موجود هو بتاع النقود اللي هو تجيب ورق وتعزم عليه يتحول الي نقود اللي يقولك انه عنده هذا الباب قول له كس امك واذا صدق وشفت بعينك ابقي قول علي مكانه وانا اروح اقبل قدمه وانا متاكد الف في الالف ان هذا الباب مش موجود
بصراحة انا بستغرب علي حال الشيوخ كل ما ادخل موقع او تجى شيوخ لمنتدانا بيحسسونى انهم ربنا استغفر الله العظيم يقولك باب طى الارض وانه مجرب واللي مجرب ايه يا ابن المتناكة انت بتشتغلنى ولا ايه واللي يكتب فائدة ويقول باب الاموال او للنقود اه قبل ما انسى في باب كمان مش موجود هو باب الاخفاء او طاقية الاخفاء ههههههه واللهى شوية شيوخ معرصين ولاد قحبة قال باب الاخفاء قال ههههه حاجة تجيب للانسان شلل طيب لما انت عندك باب الاخفاء طيب ماتختفي في من المنتدى وابعد بعيد عننا بدل ما انت لازق في المنتدى اربعة وعشرين
ساعة وكل مااحظرك ترجع تانى
مايا
مايا
عضو مهم جدا
عضو مهم جدا

تعالو نتكلم بصراحه عن السحر Empty رد: تعالو نتكلم بصراحه عن السحر

مُساهمة من طرف شروق الخميس فبراير 11, 2016 2:45 am

افادة جميلة شكرا مايا
شروق
شروق
عضو مهم جدا
عضو مهم جدا