سريانوس للسحر السفلى و جلب الحبيب 00201210598112
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» خلى جوزك زى الست فى البيت وويكون الحكم لكى
نصائح زوجية مهمة للمتزوجات هامة جدا Emptyالإثنين أكتوبر 30, 2023 2:34 pm من طرف وهبی الأهوازی

» أعملى جوزك حمار
نصائح زوجية مهمة للمتزوجات هامة جدا Emptyالإثنين أكتوبر 30, 2023 2:30 pm من طرف وهبی الأهوازی

» خلى جوزك يطيعك
نصائح زوجية مهمة للمتزوجات هامة جدا Emptyالإثنين أكتوبر 30, 2023 2:26 pm من طرف وهبی الأهوازی

» تغفلى زوجك ولبسيه طرحه واخرجى واعملى كل الى انتى عايزاه براحتك قوى جلب
نصائح زوجية مهمة للمتزوجات هامة جدا Emptyالأربعاء أكتوبر 25, 2023 12:12 pm من طرف وهبی الأهوازی

» لكي تصبح مهابا مجابا اينما توجهت
نصائح زوجية مهمة للمتزوجات هامة جدا Emptyالأحد أكتوبر 15, 2023 3:29 pm من طرف وهبی الأهوازی

» السحر وتعلمه جائز فى دين الشيعة
نصائح زوجية مهمة للمتزوجات هامة جدا Emptyالخميس أكتوبر 07, 2021 1:32 am من طرف وهبی الأهوازی

» علاج السحر المدفون في القبر
نصائح زوجية مهمة للمتزوجات هامة جدا Emptyالخميس أكتوبر 07, 2021 1:17 am من طرف وهبی الأهوازی

»  فائدة روحانية جلب وابطال السحر مهما كان بقدرة الله
نصائح زوجية مهمة للمتزوجات هامة جدا Emptyالإثنين أكتوبر 04, 2021 1:50 pm من طرف وهبی الأهوازی

» الأيام ودلالتها على ديانة الجني الصارع
نصائح زوجية مهمة للمتزوجات هامة جدا Emptyالأحد أكتوبر 03, 2021 7:27 pm من طرف وهبی الأهوازی

مايو 2024
الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

اليومية اليومية

التبادل الاعلاني

انشاء منتدى مجاني

تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية

تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط سريانوس للسحر السفلى و جلب الحبيب 00201210598112 على موقع حفض الصفحات

نصائح زوجية مهمة للمتزوجات هامة جدا

نصائح زوجية مهمة للمتزوجات هامة جدا Empty نصائح زوجية مهمة للمتزوجات هامة جدا

مُساهمة من طرف المارد الازرق الأحد يونيو 03, 2018 7:33 am

???? *نصائح زوجية* ????

????⚜️ *نصايح زوجيه جميله جدا للمتزوجين والمقبلين على الزواج علشان تعيشى حياة سعيدة ياحبيبتى اقري الكلام كويس*

*بيتك مملكتك الخاصة*

ممنوع منعا باتا خروج الاسرار والمشاكل والعيوب والاحداث خارج الشقة✖️.....

*بطلي مقارنات*

ارجووكي انا بعمل وانت لاء انا عارفة انك اللي عليكي العبء الاكبر لكن عشان انتي عمود البيت انتي الاساس انتي الكل في الكل انتي ست البيت❤️....
اعملي من باب ارضاء زو

ومش معنى كلامي دة ان تعفي زوجك من المسؤولية او عدم المشاركة في بعض الامور
لكن تعرفي ازاى باسلوبك الهادى الدافي تخلي زوجك يشاركك ويكون معاكي لحظه بلحظه لكن جو المقارنات وانا بعمل وانت لاء والزعيق والخناق هو دة الغلط✖️

*بطلي نكددددددد*

انتي انثى صفاتك وتصرفاتك لازم تعمل جو من السعاده لاسرتك...
النكد ابدا مش من طبع الانثى حاولي تكون اعصابك هاديه لحد كبير✔️
بطلي تتلككي خففي من حساسيتك وحدتك قبل ما تتعصبي وتعملي خناقة شوفيها تستاهل غم ونكد ولا لاء؟
عدى امورك بهدوء

بلاش تحطي عصبيتك تحت بند اصل العيال جننوني اصل ضغوط الحياه زوجك كمان مضغوط وهو بطبيعته مش شديد التحمل زيك انتي الحضن بالنسبه له بلمسات بسيطه اكسبيه خلي مشكلتك بدل ما تتحل بالنكد تتحل بالتفاهم والود

*جوزك بيخرج يشوف الفيزون والملزق*

بلاش الجلابية دي ومعاها الربطة اللي فوق راسك والبسي حاجة تخليكي موزة????

*وقت الخلاف اقفلي بقك شوية*

ولما ييجي يصالحك خدي حقك براحتك انا عارفه ان فيه كلمتين محشورين في زورك ابقي قوليله انا كان ممكن ارد اقول....... بس مرضتش اتبطي بقى....

*البيوت بتقوم علي الاحترام*

ممكن منحبش بعض والبيت ميتهدش عشان بنحترم بعض لكن لو راح يبقي البيت رااااااح????

*عاوزة جوزك يسمعك ويتقبل عيوبه منك؟*

اول لما تكلميه حتى في عز المشكله امدحيه بخمس صفات الاول وبعدها قوليله بس انت بتزعلني في ........... هيسمع وهيقبل ومنغير خناق ووهو مبسوط كماااااااان

*بطلي تعملي فيها المفتش كرومبو خفي شوية يا فوزية*

مش تبقي فوق دماغه هو امك عملت ايه هي اختك قالت ايه هو انت رايح فين قعدت مع صحابك قلت ايه هوووب تدبي ايدك في بنطلونه وتطلعيها من قميصه يا فوزية عيييييب????....
*اهتمامك بنفسك*

بداية اهتمامك ببيتك وزوجك واولادك فرحي نفسك وابسطيها هتتبسطي وتسعدي كل اللي حواليكي
وبالمرة قومي سرحي شعرك????

???? *التجديد*

اسااااس الحياة الملل قااااتل

*اتفقي انتي وجوزك*

ان لما حد فيكم يحس انه مش قادر يمسك نفسه وهيطول لسانه ولا هيغلط يقول معلش مش عاوز اتكلم دلوقتي ولاااازم التاني يحترم دا ويسسسسكت

وبعد اما تهدوا تفتحوا الموضوع تاني السكووووت ارحم مليون مرة من قلة ادب وكلام ملوش لازمة يتقال ممكن يجرح العمرر كله

*خليكي فريش وضحوكة ومسلية*

قولي نكت قفشات هزري زغزغيه في جنبه ولا في رقابته بس بالرااحة لتخرميهم شيعي جو من البهجة يا ست انتي
 *شاركي جوزك اهتماماته*

حتى ولووووو مبتحبيهاش انا عارفه اغصبي علي نفسك وتابعيها مثلا لو بيحب الكورة هاتيلك كيلو لب وفشار وبومبوني
(اي مسليات) وتابعي معاه الماتش واعملي نفسك ابو تريكة وشووط وياااااه واووعي وصرخي
وقومي خبطي عالحيط يااااااااه ضاعت الفرصة خليه يبقى مدربك ويعلمك اصول اللعبه هيتبسط قوووووووي وهيفضلك علي صحابه ولو هو بره او في شغل هيتصل بيكي يعرف اخبار الماتش بدل صاحبه????
*لو جوزك بيحب القهوة هاتيهاله في البيت*
يعني قوليله علمني الالعاب وتعالي نلعب مع بعض
(مع مراعاه الابتعاد عن الالعاب المحرمة زي اي لعبه فيها نرد *الزهر*)
وجواايز بقي للي يكسب.. فهماني???? وبلاش نوضح اكتر من كده????
*خليكي في البيت خفيفة* واوصيكي بالبعد عن الناس والاهل مبقلش قطيييعة بقول خلي تعاملاتك خفيفة مع الكل التدخلات مع اي حد سبب المشاااااكل

???? *_واخيرااا????_*

*اتعاملي مع جوزك انكم اصحاااااااب*
سيبيه يحكيلك كل حاجة حتى لو حرقت دمك متبينيش عشان ميبطلش يحكي
المارد الازرق
المارد الازرق
عضو مهم جدا
عضو مهم جدا

- مواضيع مماثلة